شناخت حفاظ شاخ گوزني

پنجشنبه 31 تير 1400
0:47
برایم بخند

شناخت حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني براي ايجاد امنيت منزل و جلوگيري از ورود غافلگيرانه افراد ، سارقان و حيوانات وحشي و... ساخته ميشود .

حفاظ شاخ گوزني معمولا روي ديوار نصب مي شود و امنيت خانه را تامين مي کند اما گاهي در بالکن ها و حتي روي پنجره نيز نصب مي شود.

در ساليان دور حفاظهاي به کار رفته بصورت نيزه يا سيم خاردار بوده است که داراي معايب بسياري بودند ، ولي هم اکنون شاهد نسل جديدي از حفاظها هستيم .

نمونه اي از حفاظ هاي نسل جديد:

-1 حفاظ شاخ گوزني

-2بوته اي و ني زار روبه رو هستيم که از نظر شکل ظاهري ،امنيت و قدرت بسيار عالي تر بوده و مورد تاييد پليس کشور نيز مي باشد.

جنس رنگ و ابعاد حفاظ شاخ گوزني

جنس رنگ از نوع فام بوده است که کيفيت بسيار عالي و مورده قبولي دارذ. اندازه طولي شاخه از اين حفاظ معمولا به 2 متر مي رسد. عرض اين نوع ازحفاظ به 30 تا 75 سانت مي رسد. ارتفاع اين نوع از حفاظ 50 تا 150 سانتي متر است. براي جوشکاري و نصب حفاظ شاخ گوزني، شاخک هاي حفاظ به روش جوشکاري دوطرفه و الکترود مخصوص اين نوع حفاظ استفاده مي شود.

حفاظ پنجره مدرن چيست؟

زماني که صحبت از حفاظ پنجره مدرن به ميان مي آيد بدون شک شما هم ياد فلزاتي مي افتد که شباهت بسياري به آهن دارند. در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت که صنعتي که فرفورژه را توليد مي کند در واقع يک تلفيق از صنعت و هنر است. شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه ظرافت و همچنين زيبايي را ببينيد که با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينکه به طور کامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند. توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است که باب شده است چرا که تصور عموم مردم بر اين بود که اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور که استفاده از حفاظ پنجره مدرن رو به افزايش است ميتوان گفت که امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.

آشنايي با حفاظ درب ضد سرقت آکاردئوني

امروزه استفاده از حفاظ هاي مختلف به عنوان يکي از اجزاي اصلي در ايجاد امنيت براي خانه و ساختمان شما به حساب مي آيد. حفاظ درب ضد سرقت يکي از انواع حفاظ هايي است که به صورت مشبک ساخته مي شود که عمدتا لوزي و و از جنس آهن هستند. اين نوع حفاظ ها معمولا به عنوان يک درب ضد سرقت استفاده مي شوند و باعث مي شوند که شما بتوانيد حتي زماني هايي که در منزل نيستيد امنيت را تا حد زيادي ايجاد کنيد.

حفاظ درب ضد سرقت در واقع يک حفاظ امنيتي و يک جدا کننده است که براي جلوگيري از به هدر رفتن فضا مورد استفاده قرار مي گيرد. اين نوع حفاظ ها معمولا به شما اجازه مي دهند که از به هدر رفت فضا نيز جلوگيري کنيد و همچنين از ايجاد مزاحمت در مکان هايي مانند درب هاي ورودي و پاساژ ها جلوگيري ميکند. حفاظ درب ضد سرقت عموما از جنس فلزات و آهن است و به همين دليل هم ميتواند يکي از مهم ترين بخش ها در حفظ امنيت خانه باشد.

منظور از حفاظ آهني چيست؟

زماني که مي گوييم حفاظ آهني در واقع منظور اين است که اين نوع حفاظ ها از جنس آهن و فلز هستند. به همين دليل هم بيشتر به آن ها حفاظ آهني گفته مي شود اما حفاظ پنجره و حفاظ ديوار نيز از جمله ديگر اسم هايي است که به حفاظ آهني نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است که يک قطعه آهن که به يک شکل خاصي طراحي شده است روي پنجره و يا ديوار خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني که شما از اين نوع حفاظ ها استفاده مي کنيد مي توانيد آن ها را با اشکال مشخصي براي استفاده انتخاب کنيد که امنيت و زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند کرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با انواع حفاظ آهني آشنا کنيم.

منبع : خبر گزاري ايسنا


برچسب ها: شناخت , حفاظ , شاخ , گوزنی , ,
[ بازدید : 68 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به برایم بخند است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]