لایه باز کریسمس

دوشنبه 19 اسفند 1398
23:34
برایم بخند

فروشگاه پروژه - لایه باز کریسمس

  • فروشگاه پروژه - لایه باز کریسمس

    طرح لایه باز آیکون کریسمس مناسب پروژه های گرافیکی فرمت فایل psdاست


    تگ ها: ایکون ایکون فتوشاپ photoshop لایه باز psd طرح پروژه

    توضیحات دمو: تصویر پروژه
    حجم دمو:9 مگابایت
    دانلود دمو

    نام: zahra
    ایمیل: zahrash1393@gmail.com
    مدرک تحصیلی:
    نام دانشگاه:
    رشته:
    جنسیت:
    تخصص:
    تاریخ تولد:
    رزومه:

    پروژه های دیگر کاربر


    مشاهده ی همه ی پروژه ها

    نام فایل توضیحات اندازه
    2.zip فایل پروژه 51 مگابایت

    حجم فایل های پروژه: 51 مگابایت
    نوع فایل:-
    سطح پروژه:-
    نوع پروژه:-


    تخصص های لازم: فتوشاپ photoshop

براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

لايه باز کريسمس


برچسب ها: لایه , باز , کریسمس ,
[ بازدید : 135 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چاپ پلات چيست و چه کاربردها و مزايايي دارد ؟

سه شنبه 13 اسفند 1398
10:20
برایم بخند

چاپ پلات چيست و چه کاربردها و مزايايي دارد ؟

چاپ پلات

چاپ پلات چيست ؟

  • پلات در دسته چاپ عريض قرار دارند. يعني چاپ تصاوير با عرض بالا.
  • در صنعت چاپ ديجيتال دستگاه چاپ پلات در دسته بندي دستگاه چاپي فضاي داخلي (IN DOOR ) قراردارد.

شيوه ي انجام چاپ پلات

  • چاپ پلات مخصوص فضاي داخلي و با جوهر پايه آب (WSTWR BASE ) بر روي کاغذ است که در مجاورت با آب و هواي فضاي خارجي مقاومت کمي دارند جنس پلات کاغذ مقوا مي باشد که معمولا با لمينت پوشانده مي شود.
  • پلات يکي از زير مجموعه هاي چاپ ديجيتال است که در آن بوسيله دستگاه پلاتر ابتدا بر روي متريال هاي مختلف چاپ و سپس با دستگاه لمينيتور برروي آن يک لايه کشيده شده که آن را پاره شدگي ، رطوبت و صدماَت احتمالي حفظ مي کند .

ويژگي هاي چاپ پلات

  • کيفيت بيش از ? برابري چاپ توسط دستگاه پلات در مقايسه با چاپ توسط دستگاه بنر
  • و همچنين برتري چشم گير پلات از لحاظ بصري در فاصله نزديک

دلايل بسيار مهمي براي استفاده از پلات براي چاپ هاي عريض تا عرض ??? سانتيمتر مي باشد.

حداکثر اندازه در چاپ پلات

در چاپ پلات امکان چاپ تا عرض ??? سانتي متر و در دستگاههاي بزرگ تا عرض ???سانتي متر وجود دارد ، به علت منحصر به فرد بودن اين دستگاه در چاپ فضاي داخلي ( چاپ ايندور ) تمامي چاپ ها از قبيل :

  • چاپ نقشه
  • چاپ پوستر
  • چاپ کوتد
  • چاپ فتو گلاسه
  • چاپ بوم
  • چاپ پي وي سي
  • چاپ سازه هاي نمايشگاهي مثل استند
  • پاپ آپ
  • کانتر و رول آپ را شامل مي شود.

دستگاه پلاتر هم همانند ساير دستگاه هاي چاپ ديجيتال داراي هدهايي هست که بوسيله آن رنگ را بر روي انواع گوناگون کاغذ انتقال مي دهد. ساختار چاپي پلاتر نيز همچون پرينتر قابليت تعيين کيفيت سفارشات چاپي مي باشد.

نحوه چاپ در چاپ پلات

  1. نحوه کار به اين صورت است که فايل طراحي به وسيله کامپيوتر به ريز پردازنده دستگاه پلاتر انتقال پيدا مي کند
  2. و رنگ از مخازن مخصوص به وسيله هدها بر روي کاغذ انتقال مي يابد.
  3. در انتها جهت جلوگيري از رنگ پريدگي در مقابل نور آفتاب و همچنين استحکام بخشيدن به پلات بر روي آن لمينت مات و يا براق کشيده مي شود.

ادامه مطلب : چاپ پلات

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره با ما در تماس باشيد. ( شماره هاي تماس مجموعه 02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :


برچسب ها: چاپ , پلات , چیست , و , چه , کاربردها , و , مزایایی , دارد , ؟ ,
[ بازدید : 162 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود سريال موچين را با لينک مستقيم از کافه فيلم

دوشنبه 12 اسفند 1398
19:19
برایم بخند

يکي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است که بخش شبکه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي کند که با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي کاربران ايفا مي کنند. يکي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت کافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها کمک زيادي به کاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي کند.

سايت cafefilm به محض اينکه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي کاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي که وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره کرد.

دانلود سريال موچين

سريال موچين به کارگرداني حسن تبريزي و تهيه کنندگي ميثم آهنگري در ژانري کمدي در سايت کافه فيلم هم اکنون قابل دانلود مي باشد. 22 آذر سال 98 توليد ان استارت خورد.

l3cg_h4.jpg

از بازيگران معرف اين سريال جذاب علي صادقي، حميد لولايي، مرجانه گلچين، شهره لرستاني، زهرا جهرمي، امير نوري مي باشند. اين بازيگران خاطرات سريال هاي جذاب ماه رمضان هر سال را براي ما زنده مي کنند و مشخص است که اين سريال يکي از ديدني ترين سريال هاي جديد مي باشد.

هم اکنون مي توانيد سريال موچين را با لينک مستقيم از کافه فيلم دانلود کنيد.

https://cafefilms.ir/series/tweezers-series


[ بازدید : 184 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

رمان رستاخيز

شنبه 10 اسفند 1398
7:37
برایم بخند

رمان رستاخيز، اثر رمان‌نويس نامي روس، لئو تولستوي است که در سال ???? به چاپ رسيد. رستاخيز را آخرين اثر داستاني بلند تولستوي مي‌دانند. تولستوي در اين رمان به شرح داستان نجيب‌زاده‌اي مي‌پردازد که سعي دارد رنج و مشقتي را که سال‌ها قبل بر دخترک رعيتي وارد آورده که سبب شده تا کار دخترک درنهايت به زندان سيبري بکشد جبران کند. نگاه تولستوي به رستگاري و رسيدن به آن از طريق عشق و بخشش، و محکوم دانستن خشونت در اين رمان بر ديگر موضوعات قالب است. رستاخيز داستاني روان‌شناختي است که با زبان خودماني از احساس گناه، خشم و بخشش سخن مي‌گويد و درعين‌حال به بيان اوضاع اجتماعي مردم روسيه در اواخر قرن نوزدهم ميلادي نيز مي‌پردازد؛ رمان رستاخيز آيينه‌ي خشم تولستوي نسبت به نا عدالتي‌هاي دنيايي که در آن مي‌زيست نيز هست.

«هر انسان و موجود زنده‌ي ديگري اين حق را دارد که مزه‌ي شادي را در جواني بچشد.»

اين اثر تولستوي نصف رمان جنگ و صلح و دوسوم رمان آناکارنينا حجم دارد؛ از هر نظر اثري حماسي است و شايد بتوان آن را بحث‌برانگيزترين رمان تولستوي دانست چراکه پشتوانه‌اش، موضوعات قوي سياسي و مذهبي است. عجب داستاني! تولستوي اين رمان را در سال ????، در روسيه و تحت رهبري تزار نيکولاي دوم و در دوران سرکوب شديد مخالفان به نگارش درآورد. داستان در اتاق دادگاه آغاز مي‌شود و ديري نمي‌گذرد که خواننده به درون روايتي عميق و تکان‌دهنده کشيده شود؛ روايتي از سيستم قضايي ناکارآمد و ناعادل، فقر و ثروت که هرکدام در يک سر اين طيف جا خوش کرده‌اند و مردي که با خود در نزاع است و از جايگاه خوب اجتماعي‌اش براي بهره‌کشي از ديگران استفاده مي‌کند.

آن مرد، پرنس دميتري نخليودوف نام دارد؛ کسي که براي قضاوت به دادگاه احضار مي‌شود و درنهايت وحشت متوجه مي‌شود که يکي از سه نفري که در دادگاه محاکمه مي‌شوند، کاتيوشا است؛ دختر جوان و زيبايي که خود او در دوران خدمتش در ارتش فريبش داد، دامنش را لکه‌دار کرد و درنهايت قساوت رهايش کرد. دميتري متوجه مي‌شود که کاتيوشا در فاحشه‌خانه‌اي کار مي‌کرده و در آنجا به‌قصد دزدي به يک مشتري زهر خورانده است، که البته هنوز مشخص نيست که او گناهکار است يا خير.

لئو تولستوي در رمان رستاخيز از انبوه شخصيت‌هاي گوناگون که هرکدام با چيره‌دستي شخصيت‌پردازي شده‌اند، استفاده مي‌کند تا چشم‌اندازي از اوضاع زندگي مردم روسيه در آن زمان به مخاطب خود هديه کند؛ مردمي که هم رعيت ميانشان هست، هم مجرم، هم اشراف‌زاده و هم سياست‌مداران متمول، هم نگهبانان زندان و هم وکيل.

دميتري با ديدن دختر به خاطراتش در گذشته کشيده مي‌شود و مي‌فهمد که دختر را حقيقتاً دوست مي‌داشته و حالا با ديدن اوضاع دخترک تا گردن در احساس گناه فرورفته و قصد دارد به هر طريقي که شده او را در اين پرونده ياري دهد. دميتري متقاعد مي‌شود که دختر بي‌گناه است و تلاش مي‌کند او را از وضعيت بدي که در صورت گناهکار شناخته شدن در زندان سيبري انتظارش را مي‌کشد، نجات دهد. او حتي حاضر است زندگي پرزرق‌وبرقش را فدا کند تا براي نجات کاتيوشا در کنارش باشد و حتي از او درخواست ازدواج نيز مي‌کند اما کاتيوشا نمي‌پذيرد. نخليودوف از جايگاه اجتماعي‌اش براي پرده‌برداري از فساد و دورويي طبقه‌ي اشراف استفاده مي‌کند و بناي نا عدالتي را به لرزه درمي‌آورد.

سفر روان‌شناختي دميتري در رمان رستاخيز تا حد زيادي برجسته است؛ خواننده با پيش رفتن داستان شاهد است که ديميتري از مردي پوچ و راحت‌طلب به انساني داراي عزم پولادين و احساسات لطيف و انسان‌دوست تبديل مي‌شود. ديميتري همچنان که به ملاقات کاتيوشا، که در زندان منتظر است تا ببيند سرنوشت برايش چگونه رقم مي‌خورد، مي‌رود داستان ديگر زندانيان را نيز مي‌شنود که در هيچ‌کدام از عدالت خبري نيست. دميتري نه‌تنها به کمک کاتيوشا، که به کمک آن‌ها نيز برمي‌خيزد. شرايط براي کاتيوشا نيز به همين منوال است؛ او ديگر به نا عدالتي که در حقش روا شده اهميتي نمي‌دهد و دميتري را وسيله‌اي براي کمک به ديگران قرار مي‌دهد. زندان او را تغيير داده و دميتري هم به‌وضوح مي‌داند که دختري که هم‌اکنون روبه روي او است ديگر به کسي که پيش‌ازاين مي‌شناخت شباهتي ندارد.

تولستوي داستان‌گوي قهاري است که واقعيت خشن را با گرماي محبت و عشق ترکيب مي‌کند. دو چيزي که سبب مي‌شود رمان رستاخيز تولستوي اين‌چنين بي‌نقص باشد يکي شخصيت‌پردازي‌هاي بي‌بديل اوست و ديگري نثر روان و سيال اثر؛ باوجوداين دو ويژگي خيلي سخت مي‌شود کتاب را زمين گذاشت.

رمان رستاخيز آن سرعت آثار هيجاني را ندارد اما به‌هيچ‌وجه نمي‌توان گفت که فضاي آرامي دارد؛ تنها چيزي که مي‌توان درباره‌ي اين اثر گفت اين است که همه‌چيزش به‌اندازه است و در کل بدون شک يکي از شاهکارهاي ادبيات روسيه است.


برچسب ها: رمان , رستاخیز ,
[ بازدید : 140 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تورهاي داخلي و گردشي از نوع شيرين وطني

شنبه 10 اسفند 1398
7:16
برایم بخند

از آژانس مسافرتي داخلي چه وظايفي دارد و ما چه انتظاري داشته باشيم؟

آژانس مسافرتي يعني تهيه بليطي آسان و هتلي در دسترس است که کيفيت در آن نقش اول را ايفا کرده براي همين سايت تبيان مطلبي دارد درباره آژانس مسافرتي داخلي و ايرانگردي چه وظايفي دارد و هر فرد در آن مي‌تواند بسته به نياز خود مسافرتي عالي و بدون کوچک‌ترين دل‌مشغولي را در ايرانگردي تجربه نمايد.

آژانس مسافرتي فارا گشت کورش کبير با در اختيار قرار دادن با کيفيت‌ترين و مقرون ‌به ‌صرفه ترين خدمات؛ سفري آسوده و مطمئن که در آن رفع نيازهاي شما اولين ملاک و مهم‌ترين آن باشد را ساماندهي مي‌کند. سفري به ‌يادماندني که در ذهن‌ها تا مدت‌ها بماند. شما مي‌توانيد براي درک اين تجرب? دلپذير و با نهايت کيفيت در کنار امکاناتي قابل ‌قبول و خوب سفري متفاوت با آنچه تاکنون تجربه نموده‌ايد را با آژانس فارا گشت طي نماييد.

ne21_f1.jpg

بدل نمودن يک سفر معمولي به يک گردش فوق‌العاده يکي از خواسته ‌ها و فعاليت‌هاي ناب ما است که باعث شده در ساي? تلاشي شبانه‌روزي به يکي از پرطرفدارترين آژانس‌ها تبديل گرديم و خدماتمان رضايت صد درصدي مشتريان را کسب نموده باشد رضايتي که سال‌هاي سال است در کارنامه درخشان اين آژانس سربلند، مي‌درخشد و هرروز نسبت به قبل بر تعداد مشتريان وفادارش افزوده مي‌گردد.

پشتيباني کامل از شما در سفر

پشتيباني آژانس از مسافران خود درهرصورت در طول سفر مي‌تواند نکت? مهمي باشد که انتخاب آن را با کمترين ترديد مواجه نمايد زيرا امنيت خاطر ايجادشده بهترين نويد براي سفري سراسر لذت و خاطري کاملاً آسوده است.

شما با فارا گشت مي‌توانيد در هر زمان و مکان از سفر که با مشکلي روبرو شديد حمايت همه‌ جانب? آن را احساس نماييد از اين ‌رو خدمات متنوعي که اين برند ارائه مي‌دهد ازيک‌طرف آن را در بين رقيبانش ممتاز نموده و از طرف ديگر آمادگي هميشگي‌اش به پاسخگويي آن را در رتب? اول آژانس‌هاي مسافرتي قرار داده است اگر به دنبال کاهش هزينه‌هاي سفر هستيد و مي‌خواهيد هتل و بليط هواپيمايي ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر را بيابيد اين آژانس بهترين گزينه و برترين انتخاب است.

رزرو انواع مختلف هتل در داخل و خارج از کشور در کنار قرارداد با انواع شرکت هاي هواپيمايي بين المللي امکان تنوع انتخاب پرواز ازنظر کيفيت و قيمت را فراهم مي‌کند و سفري از هر نظر مناسب را براي شما ايجاد مي‌کند.

ما در هر زمان که شما مايل به سفر باشيد مطمئناً پيشنهادهاي داغ و هيجان‌انگيز بسياري خواهيم داشت که شما از هر مکان در ايران بعنوان مجري اصلي تور ايرانگردي بخصوص براي تورهاي شهرهاي مشهد؛ قشم؛ چابهار؛ کيش؛ شيراز؛ يزد؛ اصفهان؛ کرمان؛ تبريز و سرعين را راضي خواهد نمود فقط کافي است با مشاوران ما تماس گرفته و مکان مبدأ و مقصد خود را بيان نماييد و سپس با پيشنهادهاي متنوعي که در پيش روداريد يکي از آن‌ها که با شرايط شما سازگارتر است را انتخاب نماييد.

تورهاي داخلي و گردشي از نوع شيرين وطني

مي‌شود ايراني باشي و ايرانگردي را دوست نداشته و جاي‌جاي سرزمينمان را به مدد تور ايرانگردي نشناسي؟ شهرهاي مختلف ايران گردشگران را از آن‌سوي آب‌ها به سمت خود مي‌کشاند و جاذبه‌هايش علاقه‌مندان بسياري را شيفته نموده است.

حال ايرانيان چگونه در اين مسابقه سفر و مسافرت از توريست‌ها عقب‌مانده و با مناطق ديدني کشورشان بيگانه باشند؟ پس تا بيش از اين دير نشده با ما تماس بگيريد و يک تور داخلي ايرانگردي فارا گشت براي خود و خانواده و يا جمع دوستانتان رزرو نماييد و اين لذت را با آن‌ها نيز تقسيم کنيد.

بيا اين بار يه جور ديگه بريم سفر داخل ايران شهر يا کشور خودمون. همه اينها که گفتم و گفتي من نگفتم لازمه، ولي هرگز همه اينا با هم جور نمي شه اگر هم بشه مطمئنا يکيش جور نمي شه. يعني اينطوري هيچ وقت نمي خواي بري سفر؟

سفرهايي که رفتي رو مرور کن؛ بي تعارف مرور کن…چندتاشون همه شرايط جور بود رفتي ؟

خيلي از سفرهامون رو به دليل رودربايسي و دعوت ديگران و دوستان و کلافگي و فرار از روزمرگي رفتيم. که البته خوش هم گذشت در نهايت. البته کم و زياد داره ولي بالاخره حتي اگر بد هم بوده باشه خاطره شده.

اگر مشکل دعوت و اصرار همسفران باشه، من از طرف خودت بهت اصرار مي کنم و دعوتت مي کنم شما رو به يه سفر ايران گردي کامل و امن.

بهترين انتخاب، بهترين سفر

گزينه‌هاي فراوان امکان مقايسه را براي شما فراهم نموده و دست شما را براي انتخاب باز گذاشته و در کوتاه‌ترين زمان ممکن تعداد بسياري از انتخاب‌ها را در پيش روي شما مجسم مي‌کند شما مي‌توانيد با هر ميزان بودجه و باقيمتي غيرقابل‌تصور و بسيار پايين‌تر ازآنچه بدان فکر مي‌کرديد يک سفر عالي و کم‌هزينه را براي خود و خانواده‌تان انتخاب نماييد و در آينده نيز آن‌ها را به دوستان خود پيشنهاد دهيد.

همانطور که متوجه شديد تورهاي داخلي بسيار جذاب هستند و براي بهتر اجرا شدن آن لازم است که يک متخصص با تجربه برنامه هاي گشت از جاهاي ديدني شهرهاي مختلف در قالب تورهاي چابهار، مشهد، کيش، قشم، شيراز، اصفهان، يزد، تبريز، کرمان، سرعين را براي شما اجرا کنند. تور ايرانگردي فارا گشت يکي از متخصصين اين سفر هستند که ميتوانيد با خيال راحت روي آنها حساب کنيد. مطمئنا امسال با اين برنامه هاي تخصصي بسيار به شما خوش خواهد گذشت.

آژانس مسافرتي فارا گشت (https://faragasht.com/) با سال‌ها تجربه در تور ايرانگردي مفتخر است به مشتريان فهيمي که طي اين سال‌ها هميشه همراه او بوده‌اند و وي مجري طراحي سفرهايي باکيفيت از مرداد سال 1392 تا به امروز براي آن‌ها بوده است.

آدرس آژانس فارا گشت کوروش کبير:

تهران، ميدان ولي عصر، ابتداي کريمخان، ساختمان کيميا، واحد 33

شماره تلفن تماس براي رزرو تور و راهنمايي درباره سفر:

02188909296

منبع مقاله:

https://faragasht.com

https:// tebyan.net


[ بازدید : 150 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مزاياي تحصيل در اسپانيا و فنلاند

سه شنبه 6 اسفند 1398
11:40
برایم بخند

مزاياي تحصيل در اسپانيا و فنلاند

در اين روزها حسابي بازار مهاجرت تحصيلي داغ است و افراد بسياري براي تحصيل در خارج از کشور اقدام به دريافت ويزا و پذيرش دانشگاهي مي کنند.

در واقع تحصيل در کشوري زيبا با دانشگاه هايي معتبر به خواست بسياري از افراد تبديل شده است، به خصوص تحصيل در کشورهاي اروپايي که از نظر علمي شرايط ايده آلي دارند، طرفداران بسياري پيدا کرده تا جايي که برخي از افراد براي مهاجرت تحصيلي و تحصيل در کشورهايي چون فنلاند و اسپانيا هزينه و زمان بسياري صرف مي کنند. اما علت اين ميزان از تلاش جهت تحصيل در فنلاند و تحصيل در اسپانيا چيست؟

بايد بگوييم اين کشورها براي دانشجويان شرايط ويژه اي دارند که سبب شده افراد بسياري به سوي آنها راهي شوند و مسير تحصيلي خود را ادامه دهند. در اين گزارش مي خواهيم در خصوص شرايط تحصيلي در اين دو کشور برايتان بگوييم. با ما در ادامه اين گزارش همراه باشيد.

تحصيل در فنلاند

تحصيل در مقطع کارشناسي در کشور فنلاند 3 ساله است که در برخي موارد با توجه به نوع دانشگاه و شرايط رشته، تغيير مي کند. همچنين دانشجويان دوره کارشناسي ارشد نيز 2 سال براي دوره تحصيل خود زمان دارند. هر چند بايد بگوييم مقطع کارشناسي ارشد با توجه به پيوسته يا ناپيوسته بودن، زمان گوناگوني دارد اما عموما همان دو سال زمان مي برد.

از سويي ديگر دانشحويان دکتري نيز دو سال خود را بابت گذراندن واحدهاي درسي و همچنين تدوين پايان نامه طي مي کنند تا در نهايت بتوانند مدرک دکتري خود را دريافت نمايند.

هزينه تحصيل در فنلاند

جالب است بدانيد تا پيش از سال 2015 تحصيل در تمامي رشته ها در کليه دانشگاه هاي فنلاند به صورت کاملا رايگان بود اما از اوايل سال 2016 برخي از دانشگاه ها شهريه دريافت مي کنند.

البته بايد تاکيد کنيم که موارد گفته شده در خصوص هزينه تحصيل در فنلاند، تنها در مقاطع کارشناسي و کارشناسي ارشد است و تحصيل در مقطع دکتري کشور فنلاند همچون گذشته رايگان است و دانشجويان مي توانند بدون پرداخت شهريه در معتبرترين دانشگاه هاي دنيا به تحصيل بپردازند.

جهت دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص تحصيل در فنلاند، مي توانيد از موسسه دانش گستر کوه نور کمک بگيريد و ضمن دريافت مشاوره از کارشناسان مجرب، روند دريافت ويزاي تحصيلي خود را به راحتي طي نماييد.

مدارک مورد نياز جهت دريافت ويزاي تحصيلي فنلاند

جهت دريافت ويزاي کشور فنلاند، بايد مدارک زير را تهيه نماييد:

  • ارائه مدرک پذيرش از دانشگاه فنلاند به همراه دو نسخه کپي
  • ارائه مدرک زبان معتبر به همراه دو نسخه کپي
  • ارائه اصل پاسپورت به همراه دو نسخه کپي
  • ارائه اصل شناسنامه به همراه دو نسخه کپي
  • ارائه مدرک تمکن مالي به مبلغ حداقل 10 هزار يورو به همراه دو نسخه کپي
  • ارائه عکس پاسپورتي رنگي
  • ارائه مدارک تحصيلي
  • ارائه گواهي بيمه به مدت يک سال و اعتبار 30 هزار يورو
  • ارائه رزومه علمي

بورسيه هاي تحصيلي فنلاند

يکي از مهمترين دلايلي که افراد بسياري به سوي تحصيل در فنلاند جذب مي شوند اين است که اين کشور بورسيه هاي تحصيلي متنوعي ارائه مي کند که مي تواند هزينه تحصيل آنها را به صفر برساند و سبب شود حتي هزينه زندگي در فنلاند نيز توسط دولت اين کشور تامين گردد.

در صورتي که مي خواهيد اطلاعات بيشتري در خصوص بورسيه هاي تحصيلي فنلاند به دست آوريد، بهتر است به موسسه دانش گستر کوه نور مراجعه کرده و اطلاعات تکميلي را از آنها دريافت نماييد.

تحصيل در اسپانيا

تحصيل در اسپانيا نيز طرفداران بسياري دارد و علت آن نيز هزينه هاي بسيار اندک، اعتبار دانشگاه هاي اسپانيا و ارزش مدرکي است که اين دانشگاه ها ارائه مي کنند. در واقع افراد با ارائه مدرک دانشگاه هاي اسپانيا مي توانند در سراسر اروپا کار پيدا کرده و درآمد داشته باشند.

جالب است بدانيد رتبه تمامي دانشگاه هاي اسپانيا زير 400 است و همگي آن ها داراي سيستم آموزشي مدرن و امکانات منحصر به فرد هستند که سبب تمايل دانشجويان به تحصيل در اين دانشگاه ها شده است.

براي ادامه مطلب به لينک زير مراجعه کنيد:

https://www.kojaro.com/2019/11/10/178913/education-spain-finland/


[ بازدید : 147 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود رايگان تحقیق با موضوع امنیت شبكه

سه شنبه 6 اسفند 1398
11:00
برایم بخند

تحقیق با موضوع امنیت شبكه

  • تحقیق با موضوع امنیت شبكه
    تحقیق با موضوع امنیت شبكهدسته: کامپیوتر و IT
    بازدید: 3 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 366 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 135

    تحقیق با موضوع H a c K و امنیت شبكه 135صفحه قالب ورد قابل ویرایش

    قیمت فایل فقط 71,500 تومان

    خرید

    توضیحات:

    تحقیق با موضوع H a c K و امنیت شبكه

    135صفحه قالب ورد قابل ویرایش

    بخشی ازمتن:

    در 1980، یك سازمان بین‎المللی استانداردسازی، طرحی را به نام ‎Open System interconnection (DSI) به وجود آورد. این مدر براساس لایه‎بندی پروتكل پایه‎گذاری شده است. و آن به این صورت است كه وقتی دو كامپیوتر می‎خواهند با هم ارتباط برقرار ككنند، سریهایی از قسمتهای كوچك استاندارد نرم‎افزاری روی هر سیسیتم برای بهتر كردن این ارتباط، عملیاتی را انجام می‎دهند. یك قسمت برای حصول اطمینان از اینكه داده به طور مناسب بسته‎بندی شده است تلاش می‎كند و قسمت دیگر از فرستادن پیامهای گم شده به طور مجرد مراقبت می‎كند و قسمتهای دیگر پیامها را در سراسر شبكه می‎فرستند. هر كدام از این قسمتها كه تحت عنوان لایه از آنها یاد می‎شود، كار مشخص و كوچكی برای انجام ارتباطات دارند. قسمت‎های ارتباطی كه با هم استفاده می‎شوند. ‎Protocl Stack (پشتة پروتكل) نامیده می‎شوند زیرا آنها شامل گروهی از این لایه‎ها هستند كه بر روی هم سوال شده‎اند. مدل ‎OSI شامل هفت نوع از این لایه‎ها می‎باشد كه هر كدام نقش مشخصی در انتقال داده‎ها را در شبكه دارند.

    در توده ارتباطاتی لایه‎بندی شده، یك لایه روی قسمت فرستنده با همان لایه روی سیستم (قسمت) گیرنده در ارتباط است. به علاوه لایه‎های پایین‎تر به لایه‎های بالایی سرویس می‎دهند. به عنوان مثال لایه پایین‎تر ممكن است پیامهای گم شده را به جای ارسال به لایه بالاتر كه وظیفه فرمت‎بندی داده‎ها را به صورت دقیق به عهده دارد مجدداً به لایة پایین ارسال كند. این لایه، لایه سطح بالایی خود را كه ممكن است داده‎ را در قسمت اول تولید می‎كند، سرویس دهد. وقتی كه یك لایه برای انجام امور به لایه دیگر متكی می‎شود،‌لایه‎ها به وجود می‎آیند. بنابراین نرم‎افزار یك لایه می‎تواند در حالی كه تمامی لایه‎های دیگر یكسان باقی می‎مانند، به جای برناه دیگر جایگزین شوند.

    مدل مرجع ‎OSI از هفت لایه زیر تشكیل شده است:

    • لایه 7: لایه برنامه كاربردی ‎(Application layer): این لایه به عنوان پنجره‎ای به كانال ارتباطی برای برنامه كاربردی و البته با توصیف داده‎ها و تبدیل آنها به اطلاعات با مفهوم برای برنامه‎های كاربردی عمل می‎كند.

    • لایه 6: لایه نمایشی ‎(Presentation layer): این لایه چگونگی نمایش المان‎های داده برای ارسال، از جمله منظم كردن بیت‎ها و بایت‎ها در اعداد و فرمت‎بندی اعداد نمایی و همانند آن را برعهده دارند.

    فهرست برخی ازمطالب:

    شبكه‎های محلی و مسیریابها 16

    تفسیر آدرس شبكه 24

    دیوارة آتش: نگهبانان ترافیك شبكه و دروازه‎بانانهای فوتبال 28

    حفاظت افراد با دیوارة آتش 30

    راه‎حلهای حفاظتی برای شبكه‎ها 32

    حفاظت لایه كاربردی 32

    ESP Auth 39

    ESP Trailer 39

    سیستم‎های شناسایی دخول‎های سرزدة مبتنی بر شبكه چگونه كار می‎كنند 44

    مهاجمان چگونه می‎تواند از سیستمهای شناسایی دخولهای سرزده مبتنی بر شبكه بگریزند 44

    حمله قطعه قطعه كردن كوچك و حملة‌ قطعه قطعه كردن پویشی 48

    در جستجوی مودمهای شبكه 60

    حملات بعد از پیدا شدن مودمهای فعال 68

    مقابله با نفوذ از طریق مودمهای ناامن 69

    نقشه‎برداری از شبكه 73

    جلوگیری از نقشه‎برداری شبكه 77

    تعیین پورتهای باز بر روی یك ماشین 78

    پویش به روش نقض اصول پروتكل 82

    مقابله و دفاع در مقابل پویش و جستجوی پورت 88

    ابزارهای جستجوی نقاط آسیب‎پذیر 98

    ابزارهای كشف نقاط آسیب‎پذیر معمولاً دارای اجزاء زیر هستند:‌ 101

    حمله به سیستم عامل 103

    درهم شكستن برنامة كاربردی یا سیستم عامل از طریق سرریز كردن پشته 104

    پیدا كردن نقاط آسیب‎پذیر 105

    EBX = 00F41130 106

    EAX = 00F7FCC8 106

    اسبهای تروا در سطح برنامه‎های كاربردی 117

    سایت‎های وب 126

    شبكه‎های محلی و مسیریابها 16
    تفسیر آدرس شبكه 24
    دیوارة آتش: نگهبانان ترافیك شبكه و دروازه‎بانانهای فوتبال 28
    حفاظت افراد با دیوارة آتش 30
    راه‎حلهای حفاظتی برای شبكه‎ها 32
    حفاظت لایه كاربردی 32
    ESP Auth 39
    ESP Trailer 39
    سیستم‎های شناسایی دخول‎های سرزدة مبتنی بر شبكه چگونه كار می‎كنند 44مهاجمان چگونه می‎تواند از سیستمهای شناسایی دخولهای سرزده مبتنی بر شبكه بگریزند 44حمله قطعه قطعه كردن كوچك و حملة‌ قطعه قطعه كردن پویشی 48در جستجوی مودمهای شبكه 60حملات بعد از پیدا شدن مودمهای فعال 68مقابله با نفوذ از طریق مودمهای ناامن 69نقشه‎برداری از شبكه 73جلوگیری از نقشه‎برداری شبكه 77تعیین پورتهای باز بر روی یك ماشین 78پویش به روش نقض اصول پروتكل 82مقابله و دفاع در مقابل پویش و جستجوی پورت 88ابزارهای جستجوی نقاط آسیب‎پذیر 98ابزارهای كشف نقاط آسیب‎پذیر معمولاً دارای اجزاء زیر هستند:‌ 101حمله به سیستم عامل 103درهم شكستن برنامة كاربردی یا سیستم عامل از طریق سرریز كردن پشته 104پیدا كردن نقاط آسیب‎پذیر 105EBX = 00F41130 106EAX = 00F7FCC8 106اسبهای تروا در سطح برنامه‎های كاربردی 117سایت‎های وب 126

    قیمت فایل فقط 71,500 تومان

    خرید

    برچسب ها : تحقیق با موضوع امنیت شبكه

براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

دانلود رايگان تحقيق با موضوع امنيت شبكه


[ بازدید : 137 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مرغ رد آيلند (Red Island) و استاندارد هاي نژادي

جمعه 2 اسفند 1398
12:01
برایم بخند

مرغ رد آيلند (Red Island) و استاندارد هاي نژادي

wauz_t4.jpg

مرغ رد آيلند احتمالا يکي از موفق ترين نژاد هاي مرغ در دنيا است. اين مرغ از وطن خود به سراسر جهان سرايت کرده است به گونه‌اي که مي توان گفت حتي در مقابل مرغ هاي صنعتي مدرن و شيوه هاي کشاورزي فشرده رونق بيشتري دارد. شايد اين سوال براي شما پيش آيد که چرا اين مرغ انقدر موفق است؟ آنها در واقع پرندگاني هستند که در دسته ماکيان قرار مي گيرند. به مراقبت کمي نياز دارند و معمولا بسيار سالم هستند. اين نژاد مرغ، از نوع مرغ هاي شخصي هستند. با توجه به مشخصات آنها کمتر کسي پيدا مي شود که اين مرغ ها را ديده باشد و آنها را دوست نداشته باشند. در اين مقاله مي خواهيم اين نژاد را به طور عميق مورد بحث قرار دهيم. علاوه بر اين نوع حيوان خانگي که جزء حيوانات اخلي نگهداري مي شود، مي توانيد اطلاعات لازم را در مورد ساير حيوانات خانگي در فارسي پت بدست آوريد.

تاريخچه مرغ رد آيلند

تاريخچه مرغ هاي رد آيلند در حقيقت از سال 1854 شروع مي شود. يک کاپيتان دريايي به نام ويليام تريپ، يک خروس مالايي را از ملواني خريداري کرد. کاپيتان خروس مورد نظر را با خود به خانه برد و با مرغ هاي خود جفت کرد. تريپ جهت تخم گذاري بيشتر مرغ هايش، از تخم آنها براي پرورش و پيشرفت استفاده کرد. او به همراه و با کمک دوست نزديکش جان مکوبر براي پرورش مرغ ها ثبت نام کرد. با توجه به تلاش ها و عملکرد هاي تريپ مرغ هايي ترکيبي پرورش داده شدند که از که از مرغ ها و پرندگاني در اين نوع در منطقه ماکومبر برتري داشتند. چنين نژادي براي بهبود و پيشرفت ژنتيکي مرغ هاي تريپ استفاده شد که از حاصل آن نژاد هايي مثل مالايي، مرغ چيني، لايت براهما، راک پليموت و . ... بوجود آمدند.

اين نژاد مرغ مورد توجه اسحاق ويلبور که يک مرغدار موفق بود قرار گرفت. عليرغم تمام کارهايي که توسط تريپ و مکومبر براي پرورش اين نوع مرغ انجام شد، ويلبور نام در آيلند را به اين مرغ نسبت داد. مرغ هاي رد آيلند، قبل از هر چيز به عنوان يک پرنده دو منظوره پرورش داده شد. به افتخار اين نژاد دو مجسمه در نزديکي محل شکل گيري آن احداث شد.

ظاهر و استاندارد نژادي مرغ رد آيلند

در سال 1904 مرغ رد آيلند توسط انجمن مرغداري آمريکا و همچنين در سال 1909 در سازمان استاندارد مرغ و طيور انگلستان پذيرفته شد. پرهاي اين نوع مرغ انتظار مي رود که سخت و محکم باشد. اين مشخصات را از ژن هاي مرغ مالايي و جاوا به ارث برده است. رنگي که براي اين نژاد شناسايي شده است يک ماهگوني کمرنگ مايل به مشکي مي باشد. در قسمت دم و باله ها مي توان پرهاي سياهي را تماشا کرد. تاج و کاکل هاي اين نژاد مرغ قرمز رنگ و چشمهايش به رنگ نارنجي است. مرغ رد آيلند يک نوع مرغ با پوست زرد است. رنگ زرد در قسمت پاهايش به خوبي ديده مي شود. دقت کنيد که هر پا بايد 4 انگشت داشته باشد و منقار آنها بايد به رنگ زرد باشد. اين مشخصات مخصوص مرغ هاي رد آيلند طبيعي است.

تاج آنها معمولا خميده به سمت راست قرار گرفته است. مرغ هاي مشابه با شکل هايي شبيه به رد آيلند وجود دارند وليکن محبوبيت آنها بسيار کمتر از اين نژاد است. وزن خروس ها در نژاد رد آيلند 3.5 کيلوگرم و مرغ آن حدودا به 2.5 کيلوگرم مي رسد.

توليد تخم مرغ در مرغ هاي رد آيلند

مرغ هاي رد آيلند در تخم گذاري بسيار خوب عمل مي کنند. بسيار سخت است که مرغ هاي ديگر از آنها در توليد و استمرار تخم مرغ ها در زمان هاي مشخص پيشي بگيرند. گروه هاي اصلي مرغ هاي رد آيلند به دو منظور پرورش داده شده اند. اما در دهه 1940 اين نزاد به گونه‌اي پرورش داده شد که تخم گذاري بيشتري انجام دهد. اين در زماني اتفاق افتاد که اين مرغ ها در دو نوع ارثي و صنعتي پرورش داده شدند. آنهايي که براي تخم گذاري بيشتر پرورش داده شدند مرغ هايي هستند که امروزه از اين نژاد مشاهده مي شود. مرغ هاي رد آيلند معمولا در حدود 18 تا 20 هفته شروع به تخم گذاري مي کنند. يک مرغ خوب مي تواند هر سال 200 تا 300 عدد تخم بگذارد.

اگرچه مرغ هاي ديگر که در زمينه تخم گذاري ضعيف هستند ساليانه حدود 150 تا 250 عدد تخم مي گذارند. اين تخم مرغ ها در رنگ قهوه‌اي روشن و کرم با اندازه متوسط هستند. اندازه تخم مرغ ها مي تواند در طول سال مانند تعداد آنها افزايش يا کاهش يابد. مرغ هاي ارثي در تعداد و اندازه تخم گذاري خيلي از اين گونه مرغ ها عقب تر نستند، ولي تفاوت اسلي آنها در ميزان و طعم گوشت آنهاست.

شخصيت رفتاري مرغ رد آيلند

مرغ هاي رد آيلند بسيار فعال، آرام و مستعد هستند. برخي مواقع خروس هايي در اين نوع مي توانند کمي پرخاشگر باشند. به طور کلي مي توان گفت که آنها بسيار کنجکاو، پر انرژي و دوست داشتني هستند که با توجه به جنسيت آنها مي توانند يکسري تفاوت هايي در شخصيت و رفتار داشته باشند. مرغ ها در مقايسه با خروس ها بسيار آرام تر هستند وليکن در برخي مواقع ممکن است خروس ها زياد پرخاش کنند که در اين مواقع بايد به نوع و دسته خروس انتخابي دقت کنيد. نيازي به گفتن نخواهد بود که اگر خروس ها پرخاش زيادي داشتند نبايد در اطراف کودکان قرار بگيرند.

نکاتي در رابطه با سلامت و بهداشت

مانند ساير پرندگان، کرم هاي ريز و اکتوپارازيت (نوعي انگل در مرغ ها و پرندگان) هاي ديگر که مي تواند براي آنها مشکلاتي ايجاد کند. اين مشکلات مي تواند توسط حمام گرد و غبار و چک کردن دقيق برطرف شود. منظور از حمام گرد و غبار حرکتي است که تمام پرندگان هنگامي که در خاک و ماسه قرار مي گيرند انجام مي دهند تا با استفاده از آن انگل هاي احتمالي را از بين پرو بال خود خارج کنند. در برخي موارد به اين حرکت حمام ماسه نيز گفته مي شود. غير از اين گونه مشکلات، به طور کلي اين نژاد از جمله نژاد هاي سالم در نظر گرفته مي شود.

آيا مرغ ردآيلند براي شما مناسب است؟

اگر به دنبال يک مرغ تخم گذار درجه يک مي گرديد، ديگر لازم نيست به دنبال آن باشيد. مرغ رد آيلند يک گزينه مناسب براي استفاده در اين زمينه است که مي تواند به راحتي با تغذيه توسط مواد غير استاندارد و در تمام مکان هاي نگهداري مرغ دوام آورد. ولي ما توصيه نمي کنيم که از اينگونه مواد غذايي براي تغذيه آنها استفاده کنيد. بسياري از نژاد هاي مرغ در مکان هاي سخت به سختي زنده مي مانند وليکن رد آيلند مي تواند ديدگاه شما را در اين زمينه به طور کلي تغيير دهد. اين نژاد مرغ علاوه بر کارايي اصلي خود بسيار پر انرژي هستند و بيشتر مواقع تمايل دارند که صاحبان خود را دنبال کنند.

آنها به عنوان مرغ هاي خانگي در بين ساير نژاد ها رتبه خوبي را کسب کرده اند و رفتار بسيار مناسبي با کودکان دارند. البته بايد مراقب خروس ها باشيد. تعداد کمي از اين مرغ ها مي تواند تمام نياز هاي يک خانواده را برطرف کند. صرف نظر از مکان زندگي شما، اين پرندگان قدرتمند تقريبا در هر اقليمي پيدا مي شوند.

نتيجه

رد آيلند به عنوان يک نوع مرغ تخم گذار، اثر خود را بر دنياي طيور گذاشته است. آنچه که به عنوان يک پروژه کوچک در حيات کوچک خانه شروع شد و به يک پروژه جهاني در دنياي دام و طيور تبديل شد. تمام مرغ هاي رد آيلند شخصيت خاص خود را دارند. تا به امروز مشاهده نشده است که آنها نسبت به ساير مرغ ها حتي آنهايي که پرخاشگر هستند رفتار بدي از خود نشان دهند. هميشه کنجکاو هستند و همواره به سمت درب هاي لانه‌ي خود هجوم مي آورند تا غذاي خود را ميل کنند.

منبع: فارسي پت


[ بازدید : 177 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

لذت چاپ آنلاين عکس با اينستا چاپ

جمعه 2 اسفند 1398
1:21
برایم بخند

لذت چاپ آنلاين عکس با اينستا چاپ

گروه علم و فناوري: در حال حاضر، چاپ عکس بيشتر از گذشته ارزش پيدا کرده اند. زيرا عکس‌ها و فيلم‌ها در حافظه گوشي‌هاي موبايل ذخيره مي‌شوند. در نتيجه، هر لحظه ممکن است که از بين بروند. علاوه بر آن، طبق عقيده اکثريت مردم تصاوير ديجيتالي به هيچ عنوان نمي توانند جاي عکس و قاب عکس‌هاي ماندگاري را بگيرند. به همين منظور امروزه بيشتر از تصاوير چاپي براي ثبت و ماندگار کردن لحظات استفاده مي‌شود.

سرويس اينستا چاپ يک سرويس چاپ آنلاين عکس است. در اين صورت با استفاده از اين سرويس شما مي‌توانيد تصاوير موبايل ، رايانه و شيکه‌هاي اجتماعي مثل اينستاگرام خود را روي انواع کاغذهاي چاپ و در قاب عکس‌هاي متنوع، چاپ کنيد. همچنين با استفاده از اين سرويس چاپ عکس، مي‌توانيد عکس‌هاي خود را براي هميشه ماندگار کنيد. خدمات اينستا چاپ هم از طريق وب سايت و هم از طريق اپليکشن‌هاي موبايل در اختيار عموم مردم قرار دارد.
در اين مقاله مي‌توانيد با امکانات اپليکشن‌هاي موبايل اينستا چاپ آشنا شويد و به صورتي راحت تري به آن دسترسي پيدا کنيد.

اپليکشن‌هاي موبايل اينستا چاپ
اينستا چاپ براي هر دو سيستم عامل اندرويد و IOS اپليکشن منتشر کرده است و در هر دوي اين سيستم عامل‌ها، طراحي متناسبي را ارائه کرده است که داراي عملکرد‌هاي بسيار مطلوبي هستند. در نتيجه، شما مي‌توانيد به سادگي با اپليکشن اينستا چاپ کار کنيد. خدمات اين اپليکشن به خوبي از يکديگر تفکيک داده شده اند و در کنار طراحي مناسب اين اپليکشن براي رابط کاربري، دسترسي به آن آسان تر است و در کمترين زمان مي‌توانيد به نتيجه مورد نظرتان دست پيدا کنيد.

همانطور که گفته شد، اپليکيشن اينستا چاپ خدماتي را براي چاپ عکس و ماندگار کردن لحظات در اختيار عموم مردم قرار مي‌دهد. اين خدمات عبارتند از: چاپ عکس، چاپ عکس روي قاب‌هاي متنوع، چاپ عکس روي پوستر، تقويم، ريسه، چارچوب و گيره‌هاي چوبي. تمامي اين خدمات در اپليکشن اينستا چاپ ارائه شده اند و مي‌توانيد تصاويري که به اين شيوه‌ها چاپ مي‌شوند را تا مدتي طولاني 90 سال نگهداري کنيد. همچنين مي‌توانيد از آنها در زيباتر کردن دکور خانه خود استفاده کنيد. تنوع محصولات در کنار قيمت‌هاي مناسبي که ارائه مي‌دهد، از مزاياي مهم اين سرويس چاپ عکس آنلاين به شمار مي‌رود.

علاوه بر آن، اينستا چاپ محصولات و خدمات خود را به صورت مناسبتي نيز ارائه مي‌دهد. براي مناسبت‌هايي مانند روز مادر، روز پدر، روز معلم، روز تولد و.. در اپليکشن خدماتي ارائه شده است که کار شما را آسان تر مي‌کند. اينستا چاپ براي اين مناسبت‌ها بسته‌هاي ويژه اي در نظر مي‌گيرد که مي‌توانيد قبل از اينکه آنها را سفارش دهيد، بسته بندي و کادوپيچي آنها را نيز از سرويس اينستا بخواهيد. در اين صورت پرسنل اين اپليکشن به شيوه اي جذاب و زيبا بسته مورد نظرتان را کادو پيچي کرده و ارسال مي‌کنند.
زماني که در اپليکشن سفارشي را ثبت مي‌کنيد، گزينه‌هايي به منظور ويرايش کردن تصوير به فرم دلخواهتان در اختيارتان قرار مي‌گيرد. در اين صورت مي‌توانيد، تصاوير را در جهت‌هاي مختلف بچرخانيد، برش بزنيد و يا آنها را از يک قسمتي قطع کنيد.

در اينستا چاپ مي‌توان به دو روش تصاوير را بارگزاري کرد. شما هم مي‌توانيد از گالري گوشي و هم از تصاوير اينستاگرامي، تصوير مورد نظر خود را بارگزاري کنيد. از مزيت‌هاي جذاب اين اپليکشن آپلود مستقيم تصاوير از اينستاگرام است. شما مي‌توانيد در اپليکيشن به حساب کاربري خود در اينستاگرام وارد شويد و از تصاويري که در تايم لاين صفحه شما موجود است، تصاوير دلخواه خود را براي چاپ انتخاب کنيد.
همچنين براي هرکدام از دسته بندي‌ها، پيش نمايشي از محصول نهايي را قرار داده است که در نتيجه، با استفاده از اين قابليت مي‌توانيد محصول نهايي که تحويل مي‌گيريد را مشاهده کنيد. پيش نمايش‌هايي که براي محصولات نشان داده مي‌شوند، توسط عکاسان حرفه اي در زاويه‌هاي مختلف تهيه شده و به ثبت رسيده اند.

اينستا چاپ مجموعه اي پر توان و با انگيزه را در پشت خودش دارد که تمامي پرسنل اين مجموعه براي افزايش فروش و توسعه کسب و کار تلاش مي‌کنند. مجموعه اينستا چاپ در تلاش است تا تجهيزات چاپ عکس‌ها را با استانداردهاي روز دنيا تطابق دهد که در نتيجه آن، عکس‌هاي سفارشي با بهترين کيفيت چاپ شوند. علاوه بر آن، اينستا چاپ محصولات متنوعي را ارائه مي‌دهد و درباره قيمت چاپ عکس بايد بگويم که داراي قيمت‌هاي مناسبي نسبت به محصولات هم رده هستند. همچنين ارائه بسته‌هاي مناسبتي اين مجموعه باعث تمايز اين سرويس با ساير سرويس‌هاي ارائه دهنده چاپ عکس شده است.
اپليکشن اينستا چاپ هم اکنون در مارکت اندرويد و اپ استور براي هر دو سيستم عامل اندرويد و IOS قابل دسترسي است که مي‌توانيد آن را دانلود کرده و از خدمات متنوع آن بهره ببريد.


برچسب ها: لذت , چاپ , آنلاین , عکس , با , اینستا , چاپ ,
[ بازدید : 134 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

حفاظ آکاردئوني

چهارشنبه 30 بهمن 1398
9:18
برایم بخند

حفاظ آکاردئوني

حفاظ آکاردئوني امروزه استفاده از حفاظ هاي مختلف به عنوان يکي از اجزاي اصلي در ايجاد امنيت براي خانه و ساختمان شما به حساب مي آيد حفاظ آکاردئوني يکي از انواع حفاظ هايي است که به صورت مشبک ساخته مي شود که عمدتا لوزي و و از جنس آهن هستند. اين نوع حفاظ ها معمولا به عنوان يک درب ضد سرقت استفاده مي شوند و باعث مي شوند که شما بتوانيد حتي زماني هايي که در منزل حضور نداريد امنيت را تا حد زيادي ايجاد کنيد.

تماس با کارشناس فروش 09123649705 مهندس حميد رضا هاشمي

حفاظ آکاردئوني در واقع يک حائل امنيتي و يک جدا کننده است که براي جلوگيري از به هدر رفت فضا مورد استفاده قرار مي گيرد. اين نوع حفاظ ها معمولا به شما اجازه مي دهند که از به هدر رفت فضا نيز جلوگيري کنيد و همچنين ايجاد مزاحمت را نيز در مکان هايي مانند درب هاي ورودي و پاساژ ها کاهش مي دهد. حفاظ آکاردئوني عموما از جنس فلزات و آهن است و به همين دليل هم ميتواند يکي از مهم ترين بخش ها در حفظ امنيت باشد.

توليد حفاظ آکاردئوني

درب هايي که به عنوان حفاظ آکاردئوني توليد مي شوند معمولا داراي انواع مختلفي هستند و توسط شرکت هاي مختلف توليد مي شوند. اين نوع درب ها معمولا با جوش هاي مخصوصي به هم متصل مي شوند تا بتوانند امنيت را به خوبي ايجاد کنند. شما همچنين امکان نصب يک يا چندين قفل را نيز خواهد داشت. در بسياري از موارد، اين نوع درب ها براي منازلي که درب هاي ضد سرقت دارند نيز مناسب است چرا که اغلب ديده مي شود که اين نوع درب ها نيز توسط سارقين شکسته مي شود و آن ها مي توانند به آساني وارد خانه شما شوند.

حفاظ آکاردئوني اما در طرح هاي گوناگوني موجود است که از جمله آنها ميتوان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل و کلاسيک اشاره کرد. دقت داشته باشيد که در بين تمامي انواع اما مناسب ترين نوع طرح، سه گل است که امنيت آن تضمين شده خواهد بود و شما ميتوانيد با خيال راحت از آن استفاده کنيد. در موارد ديگر، طرح ها ميتواند بسته به سليقه شما متفاوت باشد و آنچه که ميخواهيد را بايد از فروشنده درخواست کنيد.

از حفاظ ديوار چه ميدانيد؟

شايد در دنياي امروزه که تمامي بخش هاي مختلف هوشمندسازي شده اند، استفاده از حفاظ هايي که به صورت قديمي در ساختمان مورد استفاده قرار مي گرفتند اندکي به دور از مدرنيته باشد. آنچه شما بايد بدانيد که در واقع همين حفاظ هاي نرده اي هستند که امنيت را براي ساختمان شما ايجاد خواهند کرد. از جمله اين حفاظ ها ميتوان به حفاظ ديوار اشاره کرد که علاوه بر اينکه زيباست و نماي جذابي به ساختمان شما مي دهد، يکي از بهترين انواع حفاظ براي افزايش امنيت ساختمان شما به حساب مي آيد. اما شما از حفاظ ديوار چه ميدانيد؟

حفاظ ديوار چيست؟

بدون شک شما هم گل ليليوم را ديده ايد. اگر بگوييم که حفاظ ديوار در واقع يک گل ليليوم فلزي است دور از واقعيت نيست. اين نوع حفاظ ها در واقع با شکل اين نوع گل ها ساخته شده اند. اين نوع حفاظ ها در عين اينکه به ساختمان شما زيبايي خاصي خواهند داد، به شما اجازه مي دهند تا به صورت کاملا حساب شده و امنيتي، حفاظت خود را تضمين کنيد.

حافظ ليليوم در واقع براي حفظ حريم خصوصي و همچنين امنيت معرفي شده است. اين نوع حفاظ ها امروزه به صورت گسترده اي در صنعت مورد استفاده قرار مي گيرند. حفاظ هاي ليليوم در واقع يک حصار امنيتي براي شما ايجاد خواهد کرد که فرم آن مدرنيته شده است. معمولا حفاظ هاي ليليوم از موادي ساخته مي شوند که گران قيمت نيستند اما حريم خصوصي را تا حد بسيار زيادي ايجاد مي کنند.

حفاظ ديوار امنيت را ايجاد مي کند.

همانطور که گفتيم، شما ميتوانيد توسط حفاظ ديوار امنيت و حريم خصوصي را تا حد بسيار زيادي ايجاد کنيد. دقت داشته باشيد که امروزه با توجه به مشکلاتي که در زمينه هاي امنيتي براي خانه ها به وجود مي آيد استفاده از حصار هاي امنيتي محبوبيت بسيار زيادي پيدا کرده است. هدف اصلي از طراحي چنين حفاظ هاي هم در واقع حفظ امنيت است که بتوان آن را با مدرنيته هم تطبيق داد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع حفاظ هاي به عنوان نرده هاي امنيتي استفاده کنيد و در واقع آنقدر مزاياي زيادي دارند که به عنوان حفاظ ديوار نيز از آنها استفاده مي شود. اين نوع حصار ها در عين اينکه انعطاف پذيري زيادي دارند و به همين دليل هم شما ميتوانيد از آن ها در مکان هاي مختلف و به منظور هاي مختلف استفاده کنيد.

حفاظ پنجره و کارايي هاي آن در محافظت

زماني که صحبت از حفاظ آکاردئوني به ميان مي آيد، بدون شک ميدانيد که منظور همان ميله هايي هستند که از جنس فلز يا استيل ساخته مي شوند و يک حفاظ را براي پنجره هاي شيشه اي و قابل شکست شما ايجاد مي کنند. اما چرا حفاظ پنجره امروزه جز بخش هايي است که نميتوانيد در ساخت خانه و مکان هاي ديگر از آن صرف نظر کنيد؟

نصب حفاظ پنجره

کارايي هاي حفاظ پنجره گلنرده دار

زماني که صحبت از حفاظ پنجره به ميان مي آيد، عده اي در واقع در اين فکر هستند که حفاظي آهني همانند سلول ها زندان در مقابل شيشه هاي خانه زيباي آن ها نصب خواهد شد. با توجه به اين که در ساختمان هاي امروزه، امنيت مقوله اي است که حرف اول را مي زند، ميتوان گفت که نصب حفاظ پنجره يکي از مهم ترين بخش هايي است که بايد به آن دقت کنيد و بعضا مي توانيد آن ها را روي درها و برخي ديوار ها نيز نصب کنيد. زماني که شما ميخواهيد يک خانه را اجاره کنيد و يا بخريد، بايد به امنيت درب ها و پنجره ها توجه زيادي داشته باشيد. امنيت يکي از مهم ترين بخش هاييست که براي زندگي در يک ساختمان به داشتن آرامش بيشتر شما کمک خواهد کرد.

حفاظ پنجره دوجداره فرفورژه

امروزه اغلب پنجره هايي که در ساخت خانه و يا به طور کل ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند دوجداره هستند. شما ميتوانيد در خانه خودتان لوازم و وسايل با ارزشي را نگهداري کنيد اما آيا ميتوانيد امنيت آن ها را نيز تضمين کنيد؟

حفاظ شاخ گوزني و هر آنچه بايد بدانيد!

شايد امروزه استفاده از انواع مختلف حفاظ ها باعث مي شود که شما بتوانيد امنيت ساختمان خود را تحت کنترل داشته باشيد. در واقع استفاده از حفاظ هاي مختلف يکي از آسان ترين راه هايي است که شما ميتوانيد ساختمان خود را از تردد سارقين محافظت کنيد. دقت داشته باشيد که انواع مختلفي از حفاظ ها وجود دارند که از بين آن ها ميتوان به حفاظ شاخ گوزني اشاره کرد.

حفاظ شاخ گوزني يکي از انواع حفاظ هايي است که شما ميتوانيد براي حفظ موقعيت ساختمان خود از آنها استفاده کنيد.

اين نوع حفاظ ها معمولا ساختمان شما را در برابر ورود غيرمجاز افراد محافظت خواهند کرد اما به سبب اينکه هريک از انواع ساختمان هايي که شما در آن سکونت داريد از نظر ارتفاع ديوار، موقعيت جغرافيايي ساختمان و ميزان بودجه متفاوت و منحصر به فرد هستند ميتوان گفت که انواع گوناگوني از اين نوع حفاظ ها نيز ساخته شده است که از بين تمامي آن ها حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي ترين و شناخته شده ترين نوع اين حفاظ ها هستند. شرکت هاي مختلفي در زمينه توليدات اين نوع حفاظ ها فعاليت مي کنند که هر يک از آنها اين نوع از توليدات را با توجه به روش هاي خاصي انجام مي دهند و حتي ميتوان گفت که برخي از آن ها در انتخاب نوع حفاظ نيز به شما نيز در اين زمينه کمک هاي شاياني خواهند کرد.

حفاظ شاخ گوزني چيست؟

حافظ سرنيزه اي در واقع يکي از متداول ترين و همچنين شناخته شده ترين انواع حفاظ هاي روي ديوار است که به يک شکل سنتي است. حفاظ هاي سرنيزه اي از دوران هاي قديم به اشکال سنتي براي انواع خانه ها و همچنين مکان هاي ديگر مورد استفاده قرار مي گرفتند. اينطور گفته مي شود که انواع سنتي حفاظ هاي سرنيزه اي با فاصله اي اندک از نرده ها نصب مي شود که در قسمت هاي بالاي آن ها درست مانند نوک تيز يک نيزه خواهند بود. اگرچه اينطور گفته مي شود که اين نسل از نرده ها ديگر منسوخ شده و مورد استفاده قرار نمي گيرد و حفاظ هاي شاخ گوزني جاي حفاظ هاي نيزه اي را گرفته اند اما باز هم امنيت آنها مانند نوع هاي قديمي نخواهد شد و حتي حفاظ هاي نيزه اي مدرن نيز امنيت کمتري دارند اما نمي توان کارايي زياد و قابل قبول آن ها را کتمان کرد. اين نوع از نرده ها در واقع مانند انواع ديگر داراي تراکم بسياري روي ديوارها و ارتفاع هاي متفاوت هستند و به رنگ هاي متنوعي نيز موجودند.


برچسب ها: حفاظ , آکاردئونی , ,
[ بازدید : 133 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به برایم بخند است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]